Meidät tavoittaa sähköpostitse:

info(at)terassiipi.fi

Tuotteisiin, takuu- ja huoltoasioihin liittyen voit olla yhteydessä myös puhelimitse Sähköpyöräkeskuksen asiakaspalveluun:

050 5500 823

Tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ne kassasivulla haluamalla maksuvaihtoehdolla.

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitusaika on 3-7 arkipäivää, ellei ostetun tuotteen tuote-sivulla ole toisin mainittu. Yli 100 €:n tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja. Sitä pienemmissä tilauksissa toimituskulu on 6,90€. Tilaus toimitetaan kuljetuksista vastaavan yhteistyökumppanin kautta asiakkaan valitseman toimitustavan mukaisesti.

Toimitustavan ollessa kotiinkuljetus, pyörä toimitetaan verkkokaupassa ilmoittamaasi osoitteeseen. Toimittaja sopii kanssasi sopivimman toimitusajankohdan. Lisävarusteet toimitetaan asiakasta lähimpään kuljetuksista vastaavan yhteistyökumppanin noutopisteeseen.

Pyörä on pakattu esikasattuna sitä suojaavaan laatikkoon. Pyörän käyttöönotto edellyttää polkimien kiinnittämistä, eturenkaan asettamista paikoilleen sekä istuimen ja ohjaustangon asettamista oikeaan asentoon.

LISÄKSI TEE SEURAAVAT TARKASTUKSET AJOTURVALLISUUDEN VARMISTAMISEKSI

  1. Tarkista renkaiden kunto ja täytä ilmalla tarvittaessa.
  2. Tarkista vanteet, että ne ovat suorassa ja pinnat ovat paikoillaan.
  3. Tarkasta ohjaustangossa sijaitsevien säätimien toimivuus ja kunto (jarrut, vaihteet, sähkömoottorin hallintalaite, kahvat kunnolla kiinni, muut säätimet ja laitteet).
  4. Tarkasta ovatko jarrujen ja vaihteiden vaijerit liian löysällä tai tiukalla, ja etteivät johdot tai vaijerit sijaitse ajon kannalta häiritsevästi.
  5. Tarkasta valojen toimivuus ja suuntaus sekä säädä niitä tarvittaessa. Ohjeet ajovalojen säätöön löytyy käyttöohjeista.
  6. Tarkista sähköpyörän akun varaus ja lataa akku tarvittaessa sille tarkoitetulla laturilla ja tarkasta ostamasi pyörän muut osat mahdollisten vaurioiden varalta (renkaat, vanteet, pinnat, runko soittokello, ym.).
  7. Kiinnitä täyteen ladattu akku pyörään ja käynnistä sähköavustin. Tarkasta jokaisen tukitason toimivuus, hallintalaitteen toimivuus ja akun toimivuus.
  8. Mahdollisen virheen tai vaurion havaittuasi ota meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla. Virheen laadusta riippuen käytä pyörää varovasti huomioiden oma ja muiden liikenneturvallisuus.

Akulla, moottorilla, sähköjärjestelmän muilla osilla takuu on 2v, jousituselementeillä 2v ja rungolla 5v.

Takuuvikailmoitukset saadaan vian luonteesta riippuen ratkaistua nopeimmillaan muutamassa tunnissa ja pisimmillään ne kestävät 2 viikkoa.

Takuutapauksien käsittelystä vastaa Sähköpyöräkeskus Suomi. Takuuasioissa voit olla suoraan yhteydessä Sähköpyöräkeskuksen asiakaspalveluun: info(at)sahkopyorakeskus.fi

Sähköpyöräkeskus pyytää asiakasta toimittamaan tarvittavat tiedot takuupäätöstä varten. Emme korvaa ennen takuupäätöstä tehtyjä korjauksia takuuhakemuksen mukaisiin kohteisiin. Kaikissa myönteisissä takuupäätöksissä takuukorjaus suoritetaan riippuen takuuvian luonteesta Sähköpyöräkeskuksen omassa huollossa, huoltoverkoston yhteistyöhuoltamossa tai paikallisessa pyöräkorjaamossa. Joissain tapauksissa nopein ja helpoin tapa takuukorjaukselle on, että kuluttaja korjauttaa itse polkupyöränsä paikallisessa pyöräkorjaamossa ja me maksamme kuitin mukaisen summan kuluttajalle.

Suosittelemme tekemään polkupyörän ensihuollon ensimmäisen 300 kilometrin aikana. Tällöin pyörän osat ovat asettuneet paikoilleen ja mahdolliset löysät mutterit, pinnat ja vaijerit saadaan kiristettyä, taaten pyörän ja sen sähköjärjestelmän moitteettoman toimintakunnon pitkälle tulevaisuuteen myös takuuajan jälkeen. Kausihuollon suosittelemme tekemään 12 kuukauden tai 2000 ajokilometrin jälkeen, riippuen siitä kumpi edellä mainituista ehdoista täyttyy ensimmäisenä.

Terässiipi polkupyörän perushuolto voidaan toteuttaa missä tahansa ammattitaitoisessa pyörähuollossa. Sähköpyörien takuuhuolloista vastaa Sähköpyöräkeskus.

Sinulla on tilaamiisi tuotteisiin 30 päivän palautusoikeus.

Palautus on täysin ilmainen, mikäli toimitat palautettavan tuotteen pakattuna itse Matkahuoltoon tai Matkahuollon asiamiehelle. Tilatessasi noudon palautusta varten veloitamme noudosta aiheutuvat kulut, noin 30-40€. Noudosta aiheutuvat kulut vähennetään maksetusta summasta ostosummaa palautettaessa.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, kerro mikä tuote halutaan palauttaa, mistä osoitteesta tuote mahdollisesti noudetaan ja mikä on palautuksen syy.

Huomioithan että palautettu tuote pitää olla käyttämätön, ethän poista mitään tarroja, osia tai käytä tuotetta niin, että se likaantuu. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja avaimet.