Meidät tavoittaa sähköpostitse:

info(at)terassiipi.fi

Puhelimitse:

050 301 2679

Tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ne kassasivulla haluamallasi Svea Payments Oy:n maksuvaihtoehdolla.

Valittavanasi on maksaa verkkopankkitunnuksilla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai erämaksulla.

Lisätietoa 12 kk:n korottomasta erämaksusta.

Korttimaksut ja MobilePay (Visa, Visa Electron, Mastercard ja Business Eurocard)

Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisen ja MobilePay-maksamisen verkkokaupassamme tarjoaa Svea Payments Oy yhteistyössä Payment Highwayn ja Worldlinen kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Svea Payments Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Payment Highwayn toimesta.

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet

Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksunsaajana näkyy Svea Payments Oy (tai aputoimini Maksuturva Group Oy), joka huolehtii verkkokauppamme maksujenvälityksestä.

Maksunvälittäjän yhteystiedot:

Svea Payments Oy

Y-tunnus: 2121703-0

Mechelininkatu 1a, 00180 HELSINKI

Puhelin: +358 (0)9 4241 7040

Sähköposti: asiakaspalvelu.payments(at)svea.fi

Lisätietoa Svean maksuratkaisuista.

Svean tietosuojaselosta.

Toimitusaika on 3-7 arkipäivää, ellei ostetun tuotteen tuote-sivulla ole toisin mainittu. Yli 100 €:n tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja. Sitä pienemmissä tilauksissa toimituskulu on 6,90€. Tilaus toimitetaan kuljetuksista vastaavan yhteistyökumppanin kautta asiakkaan valitseman toimitustavan mukaisesti.

Toimitustavan ollessa kotiinkuljetus, pyörä toimitetaan verkkokaupassa ilmoittamaasi osoitteeseen. Toimittaja sopii kanssasi sopivimman toimitusajankohdan. Lisävarusteet toimitetaan asiakasta lähimpään kuljetuksista vastaavan yhteistyökumppanin noutopisteeseen.

Pyörä on pakattu esikasattuna sitä suojaavaan laatikkoon. Pyörän käyttöönotto edellyttää polkimien kiinnittämistä, eturenkaan asettamista paikoilleen sekä istuimen ja ohjaustangon asettamista oikeaan asentoon. Tarvittavat työkalut tulevat pyörän mukana.

LISÄKSI TEE SEURAAVAT TARKASTUKSET AJOTURVALLISUUDEN VARMISTAMISEKSI

  1. Tarkista renkaiden kunto ja täytä ilmalla tarvittaessa.
  2. Tarkista vanteet, että ne ovat suorassa ja pinnat ovat paikoillaan.
  3. Tarkasta ohjaustangossa sijaitsevien säätimien toimivuus ja kunto (jarrut, vaihteet, sähkömoottorin hallintalaite, kahvat kunnolla kiinni, muut säätimet ja laitteet).
  4. Tarkasta ovatko jarrujen ja vaihteiden vaijerit liian löysällä tai tiukalla, ja etteivät johdot tai vaijerit sijaitse ajon kannalta häiritsevästi.
  5. Tarkasta valojen toimivuus ja suuntaus sekä säädä niitä tarvittaessa. Ohjeet ajovalojen säätöön löytyy käyttöohjeista.
  6. Tarkista sähköpyörän akun varaus ja lataa akku tarvittaessa sille tarkoitetulla laturilla ja tarkasta ostamasi pyörän muut osat mahdollisten vaurioiden varalta (renkaat, vanteet, pinnat, runko soittokello, ym.).
  7. Kiinnitä täyteen ladattu akku pyörään ja käynnistä sähköavustin. Tarkasta jokaisen tukitason toimivuus, hallintalaitteen toimivuus ja akun toimivuus.
  8. Mahdollisen virheen tai vaurion havaittuasi ota meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla. Virheen laadusta riippuen käytä pyörää varovasti huomioiden oma ja muiden liikenneturvallisuus.

Akulla, moottorilla, sähköjärjestelmän muilla osilla takuu on 2v, jousituselementeillä 2v ja rungolla 5v.

Takuuvikailmoitukset saadaan vian luonteesta riippuen ratkaistua nopeimmillaan muutamassa tunnissa ja pisimmillään ne kestävät 2 viikkoa.

Takuupäätöstä varten tarvittavat tiedot tulee toimittaa alta löytyvällä  lomakkeella. Emme korvaa ennen takuupäätöstä tehtyjä korjauksia takuuhakemuksen mukaisiin kohteisiin, emmekä aloita takuupäätöksen tekemistä ennen kirjallista takuuvikailmoitusta.

Kaikissa myönteisissä takuupäätöksissä takuukorjaus suoritetaan riippuen takuuvian luonteesta Terässiiven omassa huollossa, huoltoverkoston yhteistyöhuoltamossa tai paikallisessa pyöräkorjaamossa. Joissain tapauksissa nopein ja helpoin tapa takuukorjaukselle on, että kuluttaja korjauttaa itse polkupyöränsä paikallisessa pyöräkorjaamossa ja me maksamme kuitin mukaisen summan kuluttajalle.








    Suosittelemme tekemään polkupyörän ensihuollon ensimmäisen 300 kilometrin aikana. Tällöin pyörän osat ovat asettuneet paikoilleen ja mahdolliset löysät mutterit, pinnat ja vaijerit saadaan kiristettyä, taaten pyörän ja sen sähköjärjestelmän moitteettoman toimintakunnon pitkälle tulevaisuuteen myös takuuajan jälkeen. Kausihuollon suosittelemme tekemään 12 kuukauden tai 2000 ajokilometrin jälkeen, riippuen siitä kumpi edellä mainituista ehdoista täyttyy ensimmäisenä.

    Terässiipi polkupyörän perushuolto voidaan toteuttaa missä tahansa ammattitaitoisessa pyörähuollossa. Sähköpyörien takuuhuolloista vastaa Sähköpyöräkeskus.

    Sinulla on tilaamiisi tuotteisiin 30 päivän palautusoikeus.

    Palautus on täysin ilmainen, mikäli toimitat palautettavan tuotteen pakattuna itse Matkahuoltoon tai Matkahuollon asiamiehelle. Tilatessasi noudon palautusta varten veloitamme noudosta aiheutuvat kulut, noin 30-40€. Noudosta aiheutuvat kulut vähennetään maksetusta summasta ostosummaa palautettaessa.

    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, kerro mikä tuote halutaan palauttaa, mistä osoitteesta tuote mahdollisesti noudetaan ja mikä on palautuksen syy.

    Huomioithan että palautettu tuote pitää olla käyttämätön, ethän poista mitään tarroja, osia tai käytä tuotetta niin, että se likaantuu. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös käyttöohjeet ja avaimet.